Czy promocje na Black Friday są faktycznie okazjami? Wielka analiza Fake Friday
Webinarium dostępne na żądanie
Zapisz się na webinarium!
Tegoroczne szaleństwo związane z Black Friday, Black Week i innymi super okazjami oferowanymi przez firmy pod koniec listopada mamy już za sobą. Mamy nieodparte wrażenie, że w tym roku tzw. Black Friday zagościł nad Wisłą już na dobre. Wśród osób korzystających z promocji na pewno byli tacy, którzy upolowali wymarzony produkt w faktycznie obniżonej cenie. Ale czy było tak w każdym przypadku? Czy cena prezentowana podczas Black Friday nie była wcześniej zawyżana, aby dramatycznie obniżyć ją w dniu promocji? Dołącz do naszego webinarium, aby zobaczyć efekty wielkiej analizy promocji na Black Friday. Podczas webinarium pokażemy:
jak zmieniały się ceny najpopularniejszych produktów na przestrzeni 6 miesięcy przed Black Friday,
jak samodzielnie możesz wykonać taką analizę w Qlik Sense, aby w kolejnym roku upolować prawdziwe okazje.
Prelegent
Przemek Żukowski
Account Manager, Data Wizards
Entuzjasta Qlik Sense i analizy danych. Propagator wykorzystania nowoczesnych narzędzi analitycznych nie tylko w biznesie. Z branżą IT związany od 13 lat, a od ponad 8 lat odpowiada za projektowanie efektywnych rozwiązań analitycznych dla klientów z różnych branż i pomaga im dostrzec całą historię ukrytą w ich danych.
Data Wizards Sp. z o. o. ul. Poloneza 93 02-826 Warszawa tel +48 22 270 14 02 office@datawizards.pl
Jesteśmy kilkunastoosobową grupą pasjonatów technologii Qlik. Członkowie naszego zespołu byli odpowiedzialni m.in. za wprowadzanie produktów Qlik na Polski rynek w 2007 roku, kreowanie strategii sprzedażowej, wdrożeniowej i marketingowej. Wspólnie przez wiele lat pracowaliśmy dla kilkuset klientów w Polsce i za granicą.