Data Literacy umiejętność "czytania" danych
Webinarium na żądanie
+48
Klikając “Zarejestruj się” wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Data Wizards Sp. z o.o. (Warszawa, ul. Poloneza 93) powyższych danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz na przesyłanie na podany adres email informacji handlowych od Data Wizards Sp. z o.o.
Zapisz się na webinarium
Obecnie umiejętność pracy z danymi stała się kluczem do osiągnięcia sukcesu. Popraw swoje umiejętności analityczne, naucz się zadawania właściwych pytań danym i poprawnej interpretacji wyników Twoich wyszukiwań. Działaj świadomie i podejmuj trafne decyzje w oparciu o dane.
Niezależnie od Twojej roli, zakresu obowiązków czy znajomości narzędzi Business Intelligence, podczas tego webinarium znajdziesz dużo przydatnej wiedzy.

Podczas spotkania:
  • Dowiesz się, jak efektywnie pracować z danymi
  • Poznasz najlepsze sposoby wizualizacji danych
  • Na żywo przekonasz się o mocy Qlik Cognitive Engine, dzięki któremu analiza danych staje się jeszcze prostsza
  • Będziesz miał okazję zadania pytań do ekspertów analityki wizualnej i Qlik Sense
Dołącz do webinarium już teraz i zobacz, jak Qlik pomaga ludziom i organizacjom w zrozumieniu i wykorzystaniu ich danych.

Udział w webinarium jest bezpłatny. Wymagana jest jedynie wcześniejsza rejestracja.
Prelegent
Przemek Żukowski
Account Manager, Data Wizards

Entuzjasta Qlik Sense i analizy danych. Propagator wykorzystania nowoczesnych narzędzi analitycznych nie tylko w biznesie. Z branżą IT związany od 13 lat, a od ponad 8 lat odpowiada za projektowanie efektywnych rozwiązań analitycznych dla klientów z różnych branż i pomaga im dostrzegać całą historię ukrytą w ich danych.
Data Wizards Sp. z o. o.
ul. Poloneza 93
02-826 Warszawa
tel +48 22 270 14 02
office@datawizards.pl
Jesteśmy kilkunastoosobową grupą pasjonatów technologii Qlik. Członkowie naszego zespołu byli odpowiedzialni m.in. za wprowadzenie produktów Qlik na polski rynek w 2007 roku, kreowanie strategii sprzedażowej, wdrożeniowej i marketingowej. Wspólnie przez wiele lat pracowaliśmy dla kilkuset klientów w Polsce i za granicą.