Jak sprawnie analizować dane z Google Sheets i Google Calendar
+48
Zapisz się na webinarium
Uzupełniając formularz, wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od Data Wizards Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Poloneza 93 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.
Jak sprawnie analizować dane z Google Sheets i Google Calendar?
W Twojej firmie wykorzystujesz Google Sheets do przechowywania danych lub Google Calendar do organizacji spotkań? Dołącz do webinarium „Qlik Web Connectors z Google Sheets” i przekonaj się, jak w prosty sposób będziesz mógł zacząć analizować wszystkie Twoje dane umieszczone w Google!  Podczas webinarium dowiesz się:
  • Jak sprawnie analizować dane znajdujące się na Twoim koncie Google za pomocą Qlik Sense i komponentu Qlik Web Connectors.
  • Jakie źródła danych możesz podłączyć do Qlik Sense wykorzystując Qlik Web Connectors.
  • Jak podłączyć się do swojego konta Google i pobrać dane z Google Sheets i Google Calendar do Qlik Sense.
Pokażemy również, jak wprowadzać dane do Qlik Sense bez konieczności przełączania się między Qlik Sense, a Google Sheets.
Webinarium dostępne na żądanie!
Attach to Sekcja 4
Prelegent
Przemek Żukowski
Account Manager, Data Wizards
Entuzjasta Qlik Sense i analizy danych. Propagator wykorzystania nowoczesnych narzędzi analitycznych nie tylko w biznesie. Z branżą IT związany od 13 lat, a od ponad 8 lat odpowiada za projektowanie efektywnych rozwiązań analitycznych dla klientów z różnych branż i pomaga im dostrzec całą historię ukrytą w ich danych.
Data Wizards Sp. z o. o.
ul. Poloneza 93
02-826 Warszawa
tel +48 22 270 14 02
office@datawizards.pl
Jesteśmy kilkunastoosobową grupą pasjonatów technologii Qlik. Członkowie naszego zespołu byli odpowiedzialni m.in. za wprowadzanie produktów Qlik na Polski rynek w 2007 roku, kreowanie strategii sprzedażowej, wdrożeniowej i marketingowej. Wspólnie przez wiele lat pracowaliśmy dla kilkuset klientów w Polsce i za granicą.