Jak tworzyć kluczowe analizy dla działu zakupów?
Webinarium dostępne na żądanie
+48
Zapisz się na webinarium!
Obecnie firmy starają się optymalizować rozdrobnioną bazę dostawców poprzez konsolidowanie różnych kategorii zakupowych u jednego (często globalnego) dostawcy. W ten sposób ograniczane są koszty, podnosi się jakość i zapewnia to ciągłość dostaw.

Wgląd w dane szczegółowe ma zasadnicze znaczenie dla skuteczności zamówień. Dzięki temu możliwe jest nie tylko ustalenie, co jest kupowane i od kogo, ale co ważniejsze - możliwa jest odpowiedź na pytanie: "Czy kupujemy we właściwy sposób?".

Dzięki możliwości konsolidowania wielu danych w jednym widoku, pracownicy działów zakupów mogą być lepiej poinformowani – a co za tym idzie – mogą podejmować na tej podstawie trafniejsze decyzje, co z kolei przekłada się na optymalizację całego procesu zakupowego. Dołącz do naszego webinarium i zobacz, jak Qlik umożliwia podejmowanie decyzji popartych danymi i sprawdź jego możliwości, takie jak:
•    dostęp do aktualnych, dokładnych i spójnych danych z wielu źródeł,
•    agregowanie danych i metryk przy użyciu spójnych definicji,
•    analizowanie trendów, dynamiki i kluczowych wskaźników wydajności w wielu wymiarach,
•    monitorowanie: plan vs. jego wykonanie,
•    analizowanie wydajności w porównaniu z najlepszymi praktykami.
Podczas naszego webinarium zobaczysz przykładowe raporty z obszaru Procurement i dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać wizualizację danych w obszarze analizy obszaru zakupów.
Prelegent
Przemek Żukowski
Account Manager, Data Wizards
Entuzjasta Qlik Sense i analizy danych. Propagator wykorzystania nowoczesnych narzędzi analitycznych nie tylko w biznesie. Z branżą IT związany od 13 lat, a od ponad 8 lat odpowiada za projektowanie efektywnych rozwiązań analitycznych dla klientów z różnych branż i pomaga im dostrzec całą historię ukrytą w ich danych.
Data Wizards Sp. z o. o.
ul. Poloneza 93
02-826 Warszawa
tel +48 22 270 14 02
office@datawizards.pl
Jesteśmy kilkunastoosobową grupą pasjonatów technologii Qlik. Członkowie naszego zespołu byli odpowiedzialni m.in. za wprowadzanie produktów Qlik na Polski rynek w 2007 roku, kreowanie strategii sprzedażowej, wdrożeniowej i marketingowej. Wspólnie przez wiele lat pracowaliśmy dla kilkuset klientów w Polsce i za granicą.