Coraz częściej oprócz danych wewnętrznych (baz danych, plików xls czy csv) w różnych analizach konieczne jest sięgnięcie do danych zewnętrznych. Zdarza się tak, że dane te są umieszczone na publicznych stronach internetowych (połowa sukcesu), ale umieszczone są w sposób nieprzystępny do dalszej analizy (przynajmniej na pierwszy rzut oka). Nie zdając sobie sprawy z istnienia pewnych tricków można stracić wiele czasu na obsługę takiego procesu. Chcesz ten czas zaoszczędzić? Dołącz do naszego webinarium, aby dowiedzieć się:
jakie tricki można wykorzystać do obsługi procesu automatycznego pozyskiwania danych ze stron www,
jak monitorować ceny produktów konkurencji umieszczone na stronie internetowej.
Prelegent
Przemek Żukowski
Qlik Department Director, Data Wizards
Entuzjasta Qlik Sense i analizy danych. Propagator wykorzystania nowoczesnych narzędzi analitycznych nie tylko w biznesie. Z branżą IT związany od 13 lat, a od ponad 8 lat odpowiada za projektowanie efektywnych rozwiązań analitycznych dla klientów z różnych branż i pomaga im dostrzec całą historię ukrytą w ich danych.
Data Wizards Sp. z o. o. ul. Poloneza 93 02-826 Warszawa tel +48 22 270 14 02 office@datawizards.pl
Jesteśmy kilkunastoosobową grupą pasjonatów technologii Qlik. Członkowie naszego zespołu byli odpowiedzialni m.in. za wprowadzanie produktów Qlik na Polski rynek w 2007 roku, kreowanie strategii sprzedażowej, wdrożeniowej i marketingowej. Wspólnie przez wiele lat pracowaliśmy dla kilkuset klientów w Polsce i za granicą.