Jak analizować dane z Social Media
na przykładzie Facebooka?
Webinarium dostępne na żądanie
+48
Zapisz się na webinarium!
Czy wiesz, że w ciągu tylko jednej sekundy na Facebooku publikowanych jest 41 000 postów, w ciągu minuty powstaje 1,8 miliona zmian statusów, a wszystko to generuje 350 GB danych. Te liczby robią wrażenie. Jeżeli pracujesz w dziale marketingu lub zajmujesz się social media i musisz na bieżąco analizować aktywność Twoich followersów, to dobrze wiesz, jakie to trudne zadanie.

Analizujesz działania Twojej konkurencji lub inne profile społecznościowe takie jak Twitter czy dane z Google Analytics? W jaki sposób to robisz? Przeglądanie wszystkich profili i wklepywanie danych do Excela nie jest najlepszym pomysłem, ponieważ zawsze będziesz w tzw. niedoczasie... Jeżeli chcesz w sprytny i efektywny sposób analizować dane i aktywnie wykorzystywać je do skutecznego prowadzenia swojego profilu, to dołącz do webinarium ponieważ jest ono właśnie dla Ciebie.

Podczas webinarium:
  • zobaczysz jak podłączyć do Qlika dane, które pozwolą na analizę Twojego Fanpage'a oraz profili Twojej konkurencji,
  • zobaczysz analizy na przykładzie kilku topowych profili,
  • dowiesz się, jak w prosty sposób tworzyć nowe wizualizacje.
Prelegent
Przemek Żukowski
Account Manager, Data Wizards
Entuzjasta Qlik Sense i analizy danych. Propagator wykorzystania nowoczesnych narzędzi analitycznych nie tylko w biznesie. Z branżą IT związany od 13 lat, a od ponad 8 lat odpowiada za projektowanie efektywnych rozwiązań analitycznych dla klientów z różnych branż i pomaga im dostrzec całą historię ukrytą w ich danych.
Data Wizards Sp. z o. o.
ul. Poloneza 93
02-826 Warszawa
tel +48 22 270 14 02
office@datawizards.pl
Jesteśmy kilkunastoosobową grupą pasjonatów technologii Qlik. Członkowie naszego zespołu byli odpowiedzialni m.in. za wprowadzanie produktów Qlik na Polski rynek w 2007 roku, kreowanie strategii sprzedażowej, wdrożeniowej i marketingowej. Wspólnie przez wiele lat pracowaliśmy dla kilkuset klientów w Polsce i za granicą.